Sunday, November 16, 2008

blog.blog.blog.blog.blog.blog.blog.blog.blog.blog

on 11 oct at 8:11:01 pm
i hd a conversation with my best friend forever thru ym!
and the 1 of our topic is!

me : hehe
me : oit..

me : bg aku sepluh sbb nape blog bes?

me : hehe

my bff : hehehehehe
my bff : satu...kalo ko nk wat blog ko kena ada idea
my bff : dua..msti link org so org leh bc blog ko
my bff : tiga...tpt tok meluahkan perasaan
my bff : empat bkn saja bleh mgarang tapi leh mgupload pitcha
me : hehe
me : lagi..
me : wah..
my bff : lima...blog tuh leh berkongsi cerita
me : mmg bes ar ni bagi ko ea..
my bff : enam...blog up skit dr ms n fs interm of syok sendri
my bff : tujuh....blog juga bleh mdpt pembaca fanatik
my bff : lapan...leh tulis aper yg ko suke dlm blog tuh
me : hehe
my bff : sembilan...blog leh customize gak...lg best
my bff : lastly....BLOG MMG BEST!
my bff : amacam?? ckup?
me : hahahahaah
me : over cukup!
me : hahahaha

so,
the 10 things mention by my bff is act inspired me to hv a blog,
but we just wait and see,
is that it will give the same impact on me..

hehe =P

3 comments:

suria said...

oit..wawawaw cam aku kenal jer txt kat post nih..

huhuh jgn risau aku dah pon mnjadi follower ko hahah
usaha lg chaiyok2...

Anis Ridanis said...

haha..
tau x pe.. =P

En. PeRD said...

hahaha.. bff anda tepat skali...
blog best!!
LoL