Sunday, February 15, 2009

Bile si suria dah menTAG balik

WHO EVER WHO GETS TAGGED HAS TO WRITE
10 THINS ABOUT THE PERSON WHO TAGGED HIM/HER
.

  1. name die suria norbahiah bt. bashri
  2. die ni lahir 1 september 1987.. *opss.. terjujur lak siap bg tau tahun.. haha*
  3. die ni mule menyemak kat kapar tahun 1999.. haha
  4. pastu die ni dulu kat skola macam jantan! lalalala
  5. lawak part "tudung die" x bleh blah! haha
  6. kat skola dulu jugak she aka SURIA BUSTOP! =P
  7. tp saye baik skit.. saye cume panggil die SURIA GABAN jer.. haha
  8. she like editing pictha!
  9. die suda jumpe her moon of her life.. =)
  10. die perasan muke die mcm jesicca alba.. lagik x blah punye perasan!

haha.. korang bezakan la sendirik ea.. wakakaka..
*but yang, even u r not jessica alba, you'll always be my bff !! love ya!!*


6 comments:

suria said...

kuang asam nyer kawan!!!

debush debush!!!~

1. yeah name yg aku gah2kan
2.cet..weyh aku mude lg la..aku lair thn 1990..still 18 hahaha
3.ei kamo jeles aku mnyinar la bkn mnyemak
4.gua otai la...mane ader jantan ayu jer hahha
5.kuang asam!! aku tau la aku xpandai pakai tudung
6.woit..PAHAT!
7. weyh wira kesukaan org ramai tuh suria gaban
8. yes i am..im very creative
9.hhuhuh tapi my moon melupankn daku
10.yes...cube anda tgk tol2 muke shaye mmg sebijik jessica alba tapi version malaysia haah


anis jeles!!!
syg kamo juga

Anis Ridanis said...

wakaka..
puas hati aku kenekan ko!
hahaha..

bukan jeles sayang!
saye terima keburukan kamu bujur2!!
haha
love ya!

Anis Ridanis said...

woit! hadoi..!
aku baru pasan..
cane ko leh masuk uitm ni..?
lahir tahun 1990 tp umur 18?
apekah???
hahahaha

سيتي هدايه said...

yg jessica alba tu betol.
dri matric lagik..heheh

سيتي هدايه said...

yg jessica alba tu betol.
dri matric lagik..heheh

suria said...

woit bile lak aku masok uitm nih??
adoi minah kamo nih pening la..
ha...kan aku dah ckp muke aku mmg cam jessica alba