Sunday, July 7, 2013

Reception Day

Assalamualaikum
This is another another throw back stories.
Ini adalah Hari Majlis Resepsi kami!
 Ini adalah gambar sekitar Majlis.

Event Itinerary

Date : 25.8.12
Time : Morning towards Evening
 Venue : Bukit Katil, 
Sg Duyung, Melaka
Guest : Close Family, Friends and Atok's Guest
 
My Outfit Material by Jakel, Kuala Lumpur
My Outfit Design by Me (Evening Gown)
Outfit Tailor by Ah Hong, Taman Merdeka, Melaka
Veil Material by Jakel, Kuala Lumpur (Extra Outfit Lace)
Veil Design by Me
Make Up by Didi 
Theme Silver
 
The Friends Door Gift
Door Gift ini khas aku adakan untuk kawan2.
Aku wrapkan cantik, dengan ribbon hijau dan gift kat dalamnya adalah mini frame.
Alhamdulillah, rezeki aku, aku dapat frame yang cantik dengan harga murah di SSF.
Aku juga adakan sebunjut Potpourri sebagai kenangan kawan2 di hari bahagia aku.
Tapi menyedihkan tak ramai pun kawan yang datang.
I'm very disappointed.


 My Family
Ini adalah keluarga aku, Ibu, Amirul dan Alim.

My Cousins
 


During Procession


The Canopy

 During Merenjis



The Door Gift
Ini idea Ibu dan aku.
Instead of bagi Bunga Telur during merenjis, kitorg bg ni, Potpourri in Glass.
Kitorang fikir, dari kitorg menguntungkan peniaga-peniaga kedai kahwin.
Baik kitorg buat sendiri.
Bahan :
Wine Glass
Potpourri
Net
Glue
Flower

Semua ini DIY ye.

The Main Table
 
Inilah design main table, ini semua hasil gubahan ibu.

My Beloved Aunty

Terima Kasih ye, buat aunty-aunty atas pertolongan anda.

The Hantarans

Another Aunty and Uncle

We are Happy Family!








No comments: